Ciemny

SŁAWOMIR: BOLI (_!_) (New Music Video) - Official Trailer 

wyświetleń 117K
82% 1 200 259

Cześć tu Sławomir. PREMIERA W CZWARTEK 24.06 o godz 20:00
📀📀📀 UTWÓR Z NOWEJ PŁYTY „THE BEST OF” czucpiniadz.pl
📣 TIK TOK www.tiktok.com/@slawomir_rock...
🔔SUBSKRYBUJ SŁAWOMIRA bit.ly/SlawomirPLsun
👍OFFICIAL FANPAGE slawomirfunpage
📸OFFICIAL INSTAGRAM SŁAWOMIRA slawomir_gw...
📸OFFICIAL INSTAGRAM KAJRY superkajra
🔔SŁAWOMIR NA SPOTIFY spoti.fi/3i8uVrc
📀SZATY SŁAWOMIRA czucpiniadz.pl
🎧KONCERTY / BOOKING Robert Kurpisz +48 601 418 790 kurpiszimpresariat.pl

Udostępnij:

Link:

Ściągnij wideo:

Ładuję.....

Dodaj do:

Moja lista odtwarzania
Do obejrzenia
Komentarze 170   
Świat.Pysiosława
Wpada w ucho na pewno będzie bardzo fajna ta piosenka już mi się spodobała ♥️
Dariusz Michałek
Dariusz Michałek 12 dni temu
Na jednym serwisie muzycznym... już widziałem teledysk.. Super życiowa piosenka.
kanibal008
kanibal008 Miesiąc temu
Teledysk na chłam roku chyba wygrany,najgorszy kawałek jaki słyszałem :-/
Basia Pala
Basia Pala Miesiąc temu
Się Masz Sławomir! No ja składam reklamację na tą piosenkę. Bo skoro mnie boli 😘 wiadomo co że nie jestem taka ładna jak Twoja druga połowa, co nie? To co boli w takim razie cały polski szołbiznes, że Polacy jednak lubią Was słuchać 😁😁😁😁😁😁 jest odwaga by nagrać remake? 😜🤪 Czy jednak nie będziesz drażnił im jelit? Buziaki Basia.
Konrad Budzisz
Konrad Budzisz Miesiąc temu
Myślę że dla kasy i sławy zrobił by wszystko bo inaczej tego nie można wytłumaczyć. Następny przebojem. Będzie że boli piz,,,,,,a
Maqqq
Maqqq Miesiąc temu
Jakie to polskie. Piękne 🤤
magda o
magda o Miesiąc temu
Zajebiste . Brawo Qrwa. Tyczy się nie tylko Celebrytów ale zwykłych ludzi którzy Coś osiągnęli $$$ a NIEROBÓW DUPA SCISKA . HE HE .
krzysztof walaszczyk
krzysztof walaszczyk Miesiąc temu
Słabe jak wszystkie kawałki gwiazda jednego kawałka niestety
hentaś Rozrabiaka
hentaś Rozrabiaka Miesiąc temu
co ty typie odpierdalasz lmao
bilij pdan
bilij pdan Miesiąc temu
Oj będzie się działo 🥂🔥
yaliso gioouy
yaliso gioouy Miesiąc temu
Super sławomir znam tą piosenkę na pamięć jest super :)
Dawid Kęski
Dawid Kęski Miesiąc temu
Oj wielu Boli Dupa i to bardzo :)
DJ VIXA
DJ VIXA Miesiąc temu
Sławomir śniło mi się, że powiedziałeś, że będzie więcej tak zajebistych coverów jak Mydełko Fa - Czekam na realizacje 😂 A co do reagge to głos idealny, jakby jeszcze dodać na feat jakiegoś rapera z jamajskim akcentem to już w ogóle piękności 😃
bilij pdan
bilij pdan Miesiąc temu
Jfjfjfbcbf
7aniadawid
7aniadawid Miesiąc temu
A on sie chwali czy zali? I logo tak naprawde ta dupa boli Bo chyba nie tego 'celebryte' co za pare miesiecy bedzie wystepowal w reklamie Media Markt or something.. buahahah.. co za glupia pioseneczka ... Uwazaj jak tanczysz Bo zyciowy parkiet bywa sliski..
yaliso gioouy
yaliso gioouy Miesiąc temu
O jest i idol pryszczatej gimbazy oraz wszelakiej maści Januszków ....
Na sygnale Fanka cz12
Na sygnale Fanka cz12 Miesiąc temu
😜🙈😂
Katarzyna Bialas
Katarzyna Bialas Miesiąc temu
No dosyć fajowa piosenka i no fajnie wyszło jak na piosenke☺️🔝🏁🙂
Katarzyna Bialas
Katarzyna Bialas Miesiąc temu
Supcio!
Katarzyna Bialas
Katarzyna Bialas Miesiąc temu
👍💬
Kittysweet💖
Kittysweet💖 Miesiąc temu
Widać że fajna muzyczka to może będzie fajny teledysk...
yaliso gioouy
yaliso gioouy Miesiąc temu
Te cienkie faje dla chłopa to takie średnio...raczej takie paliły panie
Bity Kapciemwryj
Bity Kapciemwryj Miesiąc temu
Od dwóch dni m zatwardzenie.Trafiam na tą zapowiedź .... przypadek?Nie sądzę.Oby o tej 20mi się odblokowało bo mnie naprawdę boli du.a
Kittysweet💖
Kittysweet💖 Miesiąc temu
Super są twoje piosenki Sławomir
Ktoś tam
Ktoś tam Miesiąc temu
ale gówno
Straight Shieeet
Straight Shieeet Miesiąc temu
Dno totalne
Ktoś tam
Ktoś tam Miesiąc temu
zgadzam się
chding zuure
chding zuure Miesiąc temu
Juz sie doczekac nie moge!
Marcin W
Marcin W Miesiąc temu
Jakaś kolaboracja z Gracjanem? No,no. Czekam w takim razie na nową wersję "kupy".
fan REMBOL
fan REMBOL Miesiąc temu
Hej to ja fan a kiety piosenka ?
vinasu maaj
vinasu maaj Miesiąc temu
EL SŁAWOMIR
2box
2box Miesiąc temu
No dupa boli po tym co się stało dzisiaj :(
2box
2box Miesiąc temu
@Przeman ExePro tak :) :(
Przeman ExePro
Przeman ExePro Miesiąc temu
Chodzi ci o mecz Polska-Szwecja?
Jowita Sokolowska
Jowita Sokolowska Miesiąc temu
Jfjfjfbcbf
Grzegorz
Grzegorz Miesiąc temu
O jest i idol pryszczatej gimbazy oraz wszelakiej maści Januszków ....
vinasu maaj
vinasu maaj Miesiąc temu
''ambitnie'' się zapowiada
trapicer TV
trapicer TV Miesiąc temu
Najgorszy gatunek muzyczny...
Ktoś tam
Ktoś tam Miesiąc temu
zgadzam się
Anonymous Annoying Mouse
Excuse me this showed on my PLsun recommend, what is this?
Jachuu
Jachuu Miesiąc temu
Ej ktos mi wytłumaczy czemu tyle dislikeów o co chodzi
gangliozyd
gangliozyd Miesiąc temu
Kajra:/, stary chyba po ciągu poszedl do urzędu rejestrować
michał xmichu król
michał xmichu król Miesiąc temu
BOLI BOLI DUPA, BOLI DUPA MI!
SZYMON KOSTĘPSKI
SZYMON KOSTĘPSKI Miesiąc temu
Boli boli dupa
SZYMON KOSTĘPSKI
SZYMON KOSTĘPSKI Miesiąc temu
@SŁAWOMIR gwiazda Rock Polo tak
SŁAWOMIR gwiazda Rock Polo
Cześć tu Sławomir. Jeśli znasz ten tekst to jesteś gotowy na czwartek. Będziesz na premierze?
Zosia Lem
Zosia Lem Miesiąc temu
Na kiczu....🤡do sukcesu... większość kretynów jest zadowolonych!
chding zuure
chding zuure Miesiąc temu
Sławomir słuchałem już tej piosenki na płycie super ci wyszła . Pozdrawiam 👌👌
Tomasz Kutys
Tomasz Kutys Miesiąc temu
COOL
Slang -
Slang - Miesiąc temu
Czekam z niecierpliwością😃
SŁAWOMIR gwiazda Rock Polo
Cześć tu Sławomir. Coraz bliżej czwartku. Dzisiaj jeszcze będzie link. Właśnie wrzucam
Nadmorskie Okruchy
Nadmorskie Okruchy Miesiąc temu
dałem suba z dzwonkiem, liczę na rewanż - gwarantuję w zamian wspaniałą pogodę do połowy tygodnia nad morzem
vinasu maaj
vinasu maaj Miesiąc temu
Panie Sławomir że należy najpierw przedstawić swoją żonę a nie siebie brak kultury
kuba ejt8
kuba ejt8 Miesiąc temu
Będzie z Malikiem?
SŁAWOMIR gwiazda Rock Polo
Cześć tu Sławomir. Od piędziesiątki w zeszyt do całości za hajs
jackek jackowski
jackek jackowski Miesiąc temu
Super sławomir znam tą piosenkę na pamięć jest super :)
SŁAWOMIR gwiazda Rock Polo
Cześć tu Sławomir. A to znaczy, ze masz płytę. Dorobiłeś się?
Sato
Sato Miesiąc temu
Początek tej piosenki melodycznie strasznie mi przypomina jakiś utwór od Bednarka
fireworld3112
fireworld3112 Miesiąc temu
''ambitnie'' się zapowiada
fireworld3112
fireworld3112 Miesiąc temu
@SŁAWOMIR gwiazda Rock Polo z takim tekstem to sukces w tym kraju murowany
SŁAWOMIR gwiazda Rock Polo
Cześć tu Sławomir. Będzie ciekawie....
Wiesław - Podlasia Król i jego dwór
Cześć! Jesteś moim idolem, chce być też sławny, zobacz na mój kanał i tam jest moja twórczość. Mam kozy i kurę Kasie, z którą jeżdżę do Warszawy. Ostatnio Cię szukałem pod Sądem Najwyższym. Pozdrawiania od króla dla króla !
Krystyna Grobelna
Krystyna Grobelna Miesiąc temu
Panie Sławomir że należy najpierw przedstawić swoją żonę a nie siebie brak kultury
z obiektywu
z obiektywu Miesiąc temu
normalnie przedstawił się i tyle, nic to o nim nie mówi
SŁAWOMIR gwiazda Rock Polo
Cześć tu Sławomir. Właśnie pracujemy nad zmianą tej ustawy...
Candy Sweet
Candy Sweet Miesiąc temu
Bardzo fajna ta piosenka. Już nie mogę się doczekać!
SŁAWOMIR gwiazda Rock Polo
Cześć tu Sławomir. Ja też....
DAWID GRY
DAWID GRY Miesiąc temu
Super 10/10
Konrad Dral
Konrad Dral Miesiąc temu
Cześć, tu Konrad. Taki prezent w dniu moich urodzin - Sławomir szacun.
SŁAWOMIR gwiazda Rock Polo
Cześć tu Sławomir. Niech innych solenizantów zaboli
AP°Online
AP°Online Miesiąc temu
EL SŁAWOMIR
SŁAWOMIR gwiazda Rock Polo
Cześć tu Sławomir
Slawomir Dzwonkowski
Slawomir Dzwonkowski Miesiąc temu
Te cienkie faje dla chłopa to takie średnio...raczej takie paliły panie
SŁAWOMIR gwiazda Rock Polo
Cześć tu Sławomir. Sławomirze palę co jest...
John Garcia
John Garcia Miesiąc temu
Będzie w sam raz po meczu Polski ze Szwecją
John Garcia
John Garcia Miesiąc temu
No i się przyda
SŁAWOMIR gwiazda Rock Polo
Cześć tu Sławomir. Grali pięknie i z Hiszpanią i wierzę, że ze Szwecją też honorowo powalczą.
Łukasz Mamiński
Łukasz Mamiński Miesiąc temu
Czuć pieniądz
Łukasz Mamiński
Łukasz Mamiński Miesiąc temu
Następny klip wreszcie czekamy
chding zuure
chding zuure Miesiąc temu
Pozdro :)
Łukasz Mamiński
Łukasz Mamiński Miesiąc temu
Będzie siedziało oj dupa będzie bolała. Będzie się działo super nie można się doczekać
SŁAWOMIR gwiazda Rock Polo
Cześć tu Sławomir. Zostały trzy dni :)
Weronika
Weronika Miesiąc temu
Cześć Sławomir !
SŁAWOMIR gwiazda Rock Polo
Cześć tu Sławomir.
wiktorek
wiktorek Miesiąc temu
no i pięknie czekamy, pozdrawiam serdecznie
wiktorek
wiktorek Miesiąc temu
@SŁAWOMIR gwiazda Rock Polo dokładnie tak, czekam na premierę.
SŁAWOMIR gwiazda Rock Polo
Cześć tu Sławomir. Byle do czwartku. Będziesz z nami na premierze?
Patryk Szczerba
Patryk Szczerba Miesiąc temu
Sławomir słuchałem już tej piosenki na płycie super ci wyszła . Pozdrawiam 👌👌
Patryk Szczerba
Patryk Szczerba Miesiąc temu
@SŁAWOMIR gwiazda Rock Polo następną piosenką powinna być BAKLAVA
SŁAWOMIR gwiazda Rock Polo
Cześć tu Sławomir. Bardzo się ciesze, że masz naszą nową płytę. Który teledysk powinien powstać po "Boli dupa"?
Katarzyna Tomala
Katarzyna Tomala Miesiąc temu
Cześć tu Kasia ❤️Nie mogę się doczekać. Będzie pięknie ❤️😍🔥🔥
SŁAWOMIR gwiazda Rock Polo
Cześć tu Sławomir. Piękno nabierze nowego wymiaru. Zobaczysz sama...
Nudny Gość
Nudny Gość Miesiąc temu
Boli dupa, boli boli dupaaa mi!
Sławek KAŹMIERZ W L K P
Jest moc 💪 pozdrawiam Sławomir 🙂
SŁAWOMIR gwiazda Rock Polo
Cześć tu Sławomir. Pozdrawiamy
Zespół Muzyczny Mohito
Czekamy na premierę i będziemy grać na weselach :D Panie Sławomirze, wczoraj mieliśmy premierę naszego autorskiego utworu "Wakacje", zapraszamy do odsłuchu i opinii :) ​​plsun.info/eye/wideo/q6t4tal_k3p8oJg.html Niechaj Wakacje będą z Wami ☀️🔥✌️
chding zuure
chding zuure Miesiąc temu
Bardzo fajna ta piosenka. Już nie mogę się doczekać!
⭐⭐⭐ Kamcio z Jawora ⭐⭐⭐
Hymn dla siedzących! Pozdro Sławomir 🙂
maximussolini
maximussolini Miesiąc temu
YT się do tytułu przyczepił, że musiałeś zmienić? XD Coś ich chyba zabolało 8D
SŁAWOMIR gwiazda Rock Polo
Cześć tu Sławomir. Ale o tym cicho sza
Beata J.
Beata J. Miesiąc temu
Ulubiona piosenka mojej córki z nowej płyty.. 🙊 Przekonuje ją muzyka i głośne "boli duupa" - dobrze że nie rozumie tekstu 😂
Beata J.
Beata J. Miesiąc temu
@SŁAWOMIR gwiazda Rock Polo Kordiana uważa za słodziaka 😁
Gregory
Gregory Miesiąc temu
Miłego dnia
Dominik K.
Dominik K. Miesiąc temu
E staree było słuchane w 2020...NA PŁYCIE naajak
SŁAWOMIR gwiazda Rock Polo
Cześć tu Sławomir. I to jest prawdziwy fan. To moja ulubiona piosenka z nowej płyty.
BigDejwid DAWID
BigDejwid DAWID Miesiąc temu
To zacznij coś wrzucać częściej.
Koty Rządzą!
Koty Rządzą! Miesiąc temu
Super, Sławomir!
SŁAWOMIR gwiazda Rock Polo
Cześć tu Sławomir. Miauuu
BananaWorld
BananaWorld Miesiąc temu
Bardzo fajne
Bogdan Gołaszewski
Bogdan Gołaszewski Miesiąc temu
Zajebisty tytuł, Boli dupa😂
yaliso gioouy
yaliso gioouy Miesiąc temu
Pozdro :)
Skibson
Skibson Miesiąc temu
Teraz tylko czekać na premierę!
Skibson
Skibson Miesiąc temu
@SŁAWOMIR gwiazda Rock Polo Pewnie że tak!! :D
SŁAWOMIR gwiazda Rock Polo
Cześć tu Sławomir. Odpalamy we czwartek o 20:00. Będziesz?
Rolnik 330
Rolnik 330 Miesiąc temu
Jedziemy 🇵🇱🇵🇱🇵🇱
kozi0274
kozi0274 Miesiąc temu
Fajne dzwięki dla ucha
Kjubiq
Kjubiq Miesiąc temu
BOLI D000PA!
Krzysiek [Facebook: Nowości Disco Polo]
Na teledysk chętnie poczekał, zawsze to jakaś odmiana, a przynajmniej tak wynika z zapowiedzi. Aha, i nie wnikam z jakich powodów boli Cię du*a, ale polecam taką maść :D Pozdro :)
Krzysiek [Facebook: Nowości Disco Polo]
@SŁAWOMIR gwiazda Rock Polo Jak znajdę to Ci wysle pocztą
SŁAWOMIR gwiazda Rock Polo
Cześć tu Sławomir. To bardzo poszukiwana maść
Полковник Кондратьев
Testowałeś Pytona?
BollmeNiak
BollmeNiak Miesiąc temu
XD
SŁAWOMIR gwiazda Rock Polo
Cześć tu Sławomir. Wiążesz te tytuły ze sobą?
CoolPaula YT
CoolPaula YT Miesiąc temu
To będzie dobre 🔥
Mirok
Mirok Miesiąc temu
Masno😂💪
chding zuure
chding zuure Miesiąc temu
Oj będzie się działo 🥂🔥
Paw-rolet Paw-rolet
Paw-rolet Paw-rolet Miesiąc temu
Juz sie doczekac nie moge!
SŁAWOMIR gwiazda Rock Polo
Cześć tu Sławomir. Szczerze ja też. Ciekawy jestem waszej reakcji na klip
Zelcow Bogs
Zelcow Bogs Miesiąc temu
Boli ljubav ????? Coeee
Diamond Music
Diamond Music Miesiąc temu
Nie dziwne, wczoraj w Warszawie byla parada równości ;)
Dr4cid Dr4cid
Dr4cid Dr4cid Miesiąc temu
😂😂😂😂
Maja Szwed
Maja Szwed Miesiąc temu
Będzie grubo🥳🥂🍾pozdrawiam ciepludko_Buzka😘😁 Sławomir z Kajrą Są super słucham waszą płytę prawie co dziennie i sobie śpuewam boli,boli,d*pa hehe
Kemalonowaty
Kemalonowaty Miesiąc temu
1 like - jedna maść na ból dupy dla Sławomira
Gesek Oficjalny kanał
Boli Boli dupa :)
Milena Brzezińska
Milena Brzezińska Miesiąc temu
Cześć tu Milenka❤️ Wooooow nie mogę się doczekać!!!! 🤟🏻😍❤️ Będzie sztossss!!!!
7aniadawid
7aniadawid Miesiąc temu
Sztos to byl u Kazika!! A Tu to .. boli dupa lol
SŁAWOMIR gwiazda Rock Polo
Cześć tu Sławomir. Do czwartku szybko minie :)
T Farfolini
T Farfolini Miesiąc temu
hymn osób cierpiących z powodu hemoroidów?
SŁAWOMIR gwiazda Rock Polo
Cześć tu Sławomir. Bardzo dobre hasło na promocję piosenki
Wiktoria Bronka
Wiktoria Bronka Miesiąc temu
Cześć tu Wiktoria już się nie mogę doczekać ❤️❤️ ja już odliczam dni do premiery widzimy się ❤️🥰😘
conieco
conieco Miesiąc temu
na bolącą dupę ?
miluk emiluk
miluk emiluk Miesiąc temu
26 min temu
Agoldop
Agoldop Miesiąc temu
Cześć Sławomir! :D
SŁAWOMIR gwiazda Rock Polo
Cześć tu Sławomir
Grzesio
Grzesio Miesiąc temu
Oj chyba wczoraj ktoś przez przypadek wrzucił już tą piosenkę 😆
Pan Właściciel
Pan Właściciel Miesiąc temu
No a potem boli d..a 🤣🤣🤣
SŁAWOMIR gwiazda Rock Polo
Cześć tu Sławomir. Nie robię tego na trzeźwo... więc czasami
Kalmus kalmus
Kalmus kalmus Miesiąc temu
Zapowiada się ciekawie 😉
Zespół Party
Zespół Party Miesiąc temu
Będzie hicior🙂
vinasu maaj
vinasu maaj Miesiąc temu
Następny klip wreszcie czekamy
Dawid Serwiński
Dawid Serwiński Miesiąc temu
Wyobraźcie sobie ze jedziecie z dziadkami i w radiu leci piosenka "boli dupa", nagle zapada nie zręczna cisza 😂😂
Dawid Serwiński
Dawid Serwiński Miesiąc temu
@SŁAWOMIR gwiazda Rock Polo chyba że tak 😄 pozdrawiam 😁
SŁAWOMIR gwiazda Rock Polo
Cześć tu Sławomir. To nam nie grozi. To będzie piosenka tylko na moim kanale. Chyba, że się jakiś odważny radiowiec znajdzie :)
Janek Żuchliński
Janek Żuchliński Miesiąc temu
U mnie rodzina zna cała płytę na pamięć 🤣🙈
Fryderyk Gierlach
Fryderyk Gierlach Miesiąc temu
Czekamy na premierę! 🔥🔥🔥
Oliwia G
Oliwia G 23 dni temu
@SŁAWOMIR gwiazda Rock Polo rtr
SŁAWOMIR gwiazda Rock Polo
Cześć tu Sławomir. Bardzo jestem ciekawy, jak odbierzecie ten teledysk.
Janek Żuchliński
Janek Żuchliński Miesiąc temu
Oj będzie się działo 🥂🔥
SŁAWOMIR gwiazda Rock Polo
Cześć tu Sławomir. W czwartek nas zaboli d....
Adam Chachlowski
Adam Chachlowski Miesiąc temu
Just wait for it
Kuba
Kuba Miesiąc temu
Super Sławomir 🔥🔥🔥
BORYS-SHOTY
BORYS-SHOTY Miesiąc temu
Sztosisowo Sławomir powraca
BORYS-SHOTY
BORYS-SHOTY Miesiąc temu
@Bogdan Gołaszewskita
Bogdan Gołaszewski
Bogdan Gołaszewski Miesiąc temu
W czwartek teledysk na yutube?
BORYS-SHOTY
BORYS-SHOTY Miesiąc temu
@SŁAWOMIR gwiazda Rock Polo pewnie :D
SŁAWOMIR gwiazda Rock Polo
Cześć tu Sławomir. W godnym stylu. Do zobaczenia w czwartek na premierze. Będziesz?
Wojtek Mikulski
Wojtek Mikulski Miesiąc temu
Czuć piniondz!
Marek Waga
Marek Waga Miesiąc temu
Pierwszy🤣🤣
Świru
Świru Miesiąc temu
Do odstrzału
BAQSIEK
BAQSIEK Miesiąc temu
Kto pytał
Kolejny
kartky - Lugia
3:13
wyświetleń 352K
Sławomir w AMERYCE
12:32
wyświetleń 584K
SŁAWOMIR ZAGRAŁ NA WESELU
4:36
kartky - Lugia
3:13
wyświetleń 352K
XL ''NUMB''
2:33
wyświetleń 50K